Hazalperi 39+1 doğuramıyorum 😀 benim acelem yoktu da annemler geldi herkes de bi beklenti en ufak birşey de sancı mı var diyorlar 🤦♀️ Nişanım geldi başka bişey yok
Sena00 Hazalperi 39+1 deyiz bizde gelmek bilmiyo doktorum bir hafta daha bekliyelim gelmezse suni sancı vereceklermiş 🥴
Monnarosaa 38+2 erken ama bende doğuramıyorummm🙊 kayınvalidem annem 2 haftadır yanımda ama bende tık yok 😂 sancılanıyorum ama adet ağrısı gibi