Şuan tam 38 haftalıgım ve 4 gün sonra pazartesine yani 38+4 oldgumda sezeryana giricem.çok korkuyorum inşallah güzel bir şekilde atlatır çıkarım .hep aklıma kolu bacagı dikilenler ne ameliyatlar oluyor seninki neki diye düşünceler getirtiyorum korkmamak için.bebeğim 4 kiloyu geçtiği için sezeryan dedi doktorum 😌