Dilek0809 Kızlar bu ay iğne tedavisi oldum 13.gün test yaptım negatifi gördüm yani hayalet çizgi bile yoktu sıfır gebelik ihtimalim yok. Bu ay duphaston kullanmıştım hala adet olamadım sizlerde kaçıncı günde geldi kanama beklediğim için gelmiyor galiba😕
Mizgin2020 Dilek0809 stresten geç geliyor canım bende iğne vuruldugum zaman öyle oldu diye hatırlıyorum boşver kafana takma dicem hiç elde değil ama yipratiyoruz kendimizi ondan diyorum canım
lara2605 Dilek0809 merhaba tatlım ben duphastonu kullanmadım ama bilgim var arkadaşım kullandı normalde adetinn sökülmesi lazımdı bazen idrar testleir göstermyor belirti var mı s.ocagından kan tahlili yaptırablrsn
Dilek0809 Mizgin2020 sanırım öyle gerçekten. Deletedmom360 Defnederen bu postu ne zaman açsam doğru düzgün bir cevap gelmedi. Yine öyle oldu. Kaynana postu yazsam elli kişi yazar. Gerçekten kullananlar yazsa bizim de biraz içimiz rahatlasa bi bilgi edinsek güzel olurdu