Arassamet Tecrubeli anneler 34 haftalık gebeyim ve karnım aşa inmiş gbi geliyo bana. Annemde dedi bugün. Sizce bundan nasıl emin olunır ve sonrasında ne olur?
Denizsevim Midende rahatlama hissediyorsan karnın aşağı inmiş olabilir. Benim 37.hafta. Önceden reflü yüzünden uyuyamazdım şimdi daha rahatım.
Derya5542 göğsün altı elini koyduğun zaman boş aldıysa inmiştir canım bide midende rahatlamış sa ben öyle anladım 35 haftalık oldum benimde birkaç gün önce indi
Buketk Derya5542 benimde tam olarak durumum bu ultrason da haftam küçük çıksa da 30 haftaligim ikinci gebeligim ama kemiklerim sayılıyor göğüs altınla karnım arasında boşluk var karnım assagi da yani doğum belirtisi mi oluyor böyle olunca
Derya5542 Buketk sanmıyorum canım karnin indi zaman hemen doğurcaksin diye bise yok bence benim bi tanısimin bebeğini hep assada taşıdı ve 41 haftalık doğum yaptı sadece biraz daha dikkat etmek gerek