Nida_Y Melisaaa16 valla hem çok sevdiğimden hemde işim gereği elimi ayağımı ojesiz görmeye alışkın değilim ama sadece sürerken maske takıyorum o pis kokuyu solumamak için yoksa oje kalıcı bir işlem değil zararlı olsa doktorlarımız uyarırdı
Selinbam Melisaaa16 bazı markalar zararlı bunu araştrmıştım bi oje delisi olarak😋brn yves rocher alıyorum pastel de alablrsin en zararlı içerik flormar
Gmzfr Bence hiç ilgisi yok ben 8. Ayıma kadar hem elime hem ayağıma sürdüm ama 8 den sonra ayağa süremiyorsun zaten ☺️
Ebru-isil Melisaaa16 aynen Selinbam ın dediği gibi ywes Rocherden bakabilirsin bi ara ordan bakmıştım hamileyken.