Prensesdeniz12 öncelikle hayırlısı olsun kardeşim sana ilk tavsiyem sadaka vermen. Ve sürekli bu duayı okuman kişinin kendine ettiği dua kadar kimse kimseye edemez.
Okunuşu:
“Allahümme hir li vehter li. Vela tekilni ala ihtiyari.”
Anlamı:
“Allah’ım bu işi bana hayırlı kıl ve bu işi bana nasip eyle1 Allah’ım beni kendi başıma bırakma.”
(Tirmizi, Deavat, 90)
Transerden sonra 6 gün çok hareketsiz kalmayacak şekilde istirahat etmen ve ilaçlarını düzenli Alman gerek ki bunu iyi biliyorsundur.
bol bol süt yoğurt yumurta peynir et ıspanak yulaf, arpa, buğday gibi tahıllar; mercimek, nohut, muz, elma, pancar bunları bol bol tüket ve çok dua et benim böyle tuttu şükürler olsun rabbim en kısa zamanda hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah 🍀❤️