Bernagurses süresini tam hatırlamıyorum. 1.5 saate yakın doktorla görüşmem sürmüştü sanırım. Bir ara da çıkıp dolaştım 10 dk kadar. Bizim ki hiç yüzünü göstermedi. Şuan 37.hafta. Artık görmek için doğmasını bekliyorum 😂 detaylı da doktorum yüzünü görmek için çok dürtükledi, olmadı beni çevirdi, olmadı çık yürü biraz dedi çikolata da yedim. Yinede göstermedi, elleriyle kapattı hep. Şimdide sırtı dönük. 😂😂