fm-112 Bende aynı haftadayım kalp atısına gittigimizde vajiheks diye bi fitil yazdı 3.aya girince onu kullancam akıntım Çok değil ama tuhaf Bi koku var 😤
Ayse_uyar fm-112 sorma canım ya bende unuttum doktoruma gittiğimde soylemeyi ama normal diye okudum cogu yerde. Sana ne dedi peki doktorun korkulacak birsey yok insallah