Zbtuna Kızlar merhaba aklıma takılan bir soruyu sormak istiyorum, 39+4 oldum ama göğüslerimin sütle dolduğunu falan hissetmiyorum doğum anında falan mı doluyor nasıl oluyor? ilk gebeliğim bilemiyorum yardımcı olursanız sevinirim
Mammimammi Zbtuna gebelikte artan hormonlar doğumda rahimde plasentanın ayrılmasıyla zirve yapar ve sütünüz gelir. Gebelikte doluluk veya agrı sızı olmaması normal. Benim her iki gebeligimde de olmamıştı. Bir dogurdum hastaneden çıkış yaptıgım gün gecesi acile koşmuştum. O kadar çok sütüm vardı agrı yapıyordu artık doluluktan düşünün. Merak etmeyin sütünüz gelir