Tgbab benimde aynı 30+3 olduk bigün maşallah çok iyi iki gün tek tük hareket. Daha once bunun icin foktora gittim ultrasonda bebek hareket ediyor ama ben hissetmiyordum:) ama doktorum yinede farklılık hissedersen mutlaka gel diyor bende için rahatlasın diyr hic hareket etmezse sağlık ocağına kalp atışını dinliyorum çok şükür iyi gidiyoruz sizde öyle yapın hic hissetmezsiniz mutlaka gidin