asslihan Bekarken aklıma o kadar güzel ismler gelirdi duyardım ki şimdi hiç bi fikrim yok 🤷🏻♀️ Güzel anlamlı bi isim olsun istiyorum fikriniz varmış ?
Gijok asslihan ilk kizimin adi doğa ikinciyi simay beste ve turna arasinda gidip geliyoruz 36nın icindeyim dogunca hangisi hos gelirse onu koyucaz 😁😁
Gijok Didi6 esim hergun baska isimle geliyo 😁 ilk turna dedi ben beste dedim simdide simay diyo dedim bi dogsun bi tipine bakalim hangisi yakisiyo🤣🤣 tamam diyo
Denizkubra asslihan benmde kızım olck allah nasib ederse biz Deniz🎈 koycz saglikla gelsin yavrucuklar😊🙋🏻♀️