Keçi boynuzu yemek. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Gebelikte direk kendisini yemenin bir zararını okuyan bilen ? Gebelik şekerim yok Elhamdulillah , kanım çok düşük günde 2 ilaç almama rağmen dudaklarım bembeyaz , direk pekmezini içmek istemedim kendisini yiyorum böyle daha az şekerli oluyor bilgisi olan varsa dönüş yapabilir mi?