Arkadaşlar . 19 ekim Pzt beta 416 çıktı
Dün 21 Ekim beta 1530 çıktı ama şuanda belirtim yok. Doktordan bu cuma gel keseyi görürüz dedi ama bilemedim erken değil mi sizce . Sat 13 Eylül kaç haftalığım . Rahime baktı 11 mm çok iyi dedi Dr . Bilenler yazabilir mi ???