Esma98 Kızlar bu hafta sanki hamileliğimin başı gibi bi psikolojideyim. Aşırı hassas ve duygusalım. Durduk yere gözlerim doluyor bir keyifsiz hissediyorum sizde de oluyor mı ya da olmuşmuydu ya neden böyle🙂 oluyor
Tucu3435 Esma98 ağlamaktan gözümde yaş kalmadı :)) doğum stresinden diye düşünüyorum aldığım kıyafetlere bakıp ağlıyorum ya 😄
turansmom1 Esma98 kocamın bu ara en eğlendiği konu herhalde televizyona bakarken bile ağliyorum hayır onuda geçtim canim cok sıkildı diye bağira bağıra ağlıyorum eşim cok eğleniyor ahh şu hormonlar 😂😂
Sezensu Esma98 Ben normalde çok çok zor ağlayan bi insanken 37. Haftaya girişimle birlikte durduk yere ağlayasım geliyor sürekli duygusalım sanırım hormonlar doğum stresi bilmiyorum artık lohusalık böyle geçerse Yandık 🤷🏼♀️
sevval5481 Esma98 canım artık tahammül seviyemiz düştğ.çünkü o yüzden sabır seviyemiz bebekten kaynaklı zaten
nagsal-48 turansmom1 aynen katılıyorum bir şey göreyim duygulanıyorum yaş da akıyor haliyle eşim bana bakıp yok artık askım diyerek gülüyor😃
balyanakoglum turansmom1 canım çok sıkıldı diye ağlayan bir ben sanıyorum 😂 sevindim yanlız değilim 🙆
Cinarmom Esma98 ikinci gebeligim ilkinde inanin asla böyle degildim.. gitgellerdeyim bi üşüyorum bi yanıyorum bi gülüyorum birden ağlamak geliyo acayip streslym 🤦🏿♀️😖