arzu6129 bende öyle oldu canım herkeste aynı olacak diye bir şey yok ama bende erken doğum yaptım 35+1 de göğüsümün altında olan karnım bildiğin baya düşmüştü erken doğum riski bende de vardı canım . Şöyle de bişey var ki bende oldu diye sende de olacak diye bir şey yok sadece ben yaşadığımı söyledim sen kendine dikkat et takip et canım dinlen yorma kendini