Günaydın kızlar, 35+4 haftalık olduk. Sabah 06:00’da uyandım ve asla uyuyamadım. Sanki midemle boğazımın arasına benzin döküp ateşe vermişler gibi yanıyor.😬 Çikolata yedim geçmedi, soda içtim geçmedi, salatalık tuzladım yedim geçmedi, eti puf yedim geçmedi, cips bile denedim belki midemi dindirir dedim geçmedi, sakız çiğnedim geçmedi, su içtim tık yok. Tatlı, tuzlu ne denediysem faydası yok.😖 Gözümden uyku akıyor, son haftalar neden bu kadar zorlu geçiyor? Gerçekten uyumak istiyorum ama uzandığım an boğazım alev alıyor sanki..🤭 Ağrılarda var artık, wc serüvenimden hiç bahsetmiyorum. Sağlıkla gelsin minik bebeklerimiz ama bir an önce gelsinler inşallah.🤲🏼👼🏻🤍