Merhaba kızlar, 3 gündür belimin sol tarafında bıcak batması ve ardından yanma şeklinde bir ağrı var. Sağ adımımı attığımda, özelliklede yokuş inerken, eğildiğimde ve ani bi tarafa döndüğümde bir anda bıcak batar gibi olup ardından orası yanıyor. Sonra geçiyor Ama bir sonraki adımımda yine oluyor. Bel çekmesi gibi bişey. Ben hiç bel rahatsızlığı ağrısı yaşamadım şimdiye kadar.23 haftalık gebeyim, sanırım hamilelikten kaynaklanıyor, benimde benzer durumda olanlar varmı? Nasıl bir yol izlediniz 🤔