Kızlar günaydın bugün 21+6 oldum. Ofiste bi arkadas korona cıkmıstı salı günü öğrendik ama cumadan görmüstük en son. Dün de bi arkadas atesli haliyle isyerine gelmis SAĞOLSUN. Onu dün yolladılar öğleden sonra test yaptırdı. Sabah bi geldim işe onun da pozitif olduğunu öğrendim. Şu an bebeğim ve kendim için aşırı derecede korkuyorum gerçekten. Ofiste 14 kisiyiz 2 sinde cıktı bile. Rapor alıp gitsem mi diyorum valla bırakıvercem isi gitcem evime ya