Biranne02 ibrahim saraçoglu çok guzel anlatiyor aslinda.🙈 bende pcos var.Kiloluken hep adetlerim gecikiyordu kilo verdikten sonra günu gününe olmaya başladım. Hamile kalmadan 2 ay once 3 gün sonraki ay 9 gün gecikti doktora gittim pcos var dedi tabi biliyorum tabi o ay adet söktürücüyle adet oldum.Yine gecikirsen 5 gün daha icersin demisti.Neyse adet bitti 3 gün sonra başladım 2 veya 3 gün sonra başlaniliyor.Ben kistler temizlensin diue yaptım ama asla hamilelik dusunmemistim zaten olmayacak dedim artik tüp bebek yaptiririz falan diyordum.15 gün sabah aksam aç karnina mide problemi olanlar yapamiyor benim de var o yuzdrn ben yemejlerden 1 saat sonra yaptim.1.5 bardak market suyunu sadece dış kabukları alınmış kahverengi soğanı 4e böldüm suya attım sadece 5 dakika kaynayacak 1 bardak cikiyor suyu iliktan sicak sekilde yudum yudum ictim kesinlikle soguk olmayacak sogan suyu.Ilk gunler cok midem bulandi birakacaktim nerdeyse ama 2 3 gunden sonra alistim 15 gün yaptim. Gercekten fark ettim o ay akıntım çok oldu.xaten hamile kalamam diye dusunuyordum.Adetim 3 gun gecikince esime test al ona gore adet sokturucu iccem dedim meger hamileymisim. Evlendikten 6 ay sonra hamile kaldin tedavisiz.Soğan suyu fayda etti mi bilmiyorum ama belki vesile olmustur.simdi oglum 25 aylik.Gebelikte tek bir lekelenmem bile olmadi.