Hazalveannesi Pinar_ayaz_47 Canım benim evet tomografi zararlı diyorlar ama mecbur çekilmem lazımdı kurşun yelekle kapattılar karnımı öyle çekildim çok şükür temiz çıktı bi atlasaydık şu hastalığı zaten doğuma kadar kimseyle gorusmicem zaten ders oldu bana
Songul_grn Pinar_ayaz_47 ilaç olarak alman şart değil besinlerle almaya çalış c vitamini yönünden zengin besinler al biber limon gibi araştır beslenmene dikkat et