Dilaraa06 içini ferah tut canım daha önümüzde uzun bir yol var Allahın izniyle,şimdi biraz uyu dinlen doktora gideceksen de çıkınca yaz lütfen ☺️ Bizimkisi haklı bir endişe anne değilim henüz anne adayıyım ama hep kendimi telkin ediyorum zamanı geldiğinde Rabbim emanetini bize gönderecek ama şu an bebeğimizin emanetçisi Allah ☺️ Tevekkül etmekten başka bir şey gelmiyor elimizden,sağlıkla gelsin bebişin ♥️