Kızlar şurda 6 gün sonra sezeryan olacağım ama sanki hamileliğimin ilk haftalarına geri dönmüş gibiyim. Midem deli gibi yanıyor, buzdolabının kapağını açamıyorum kokuyor, sanki meyve sebzeler bile kokuyor, ellerim kokuyor, ev kokuyor. Ayrıca ilk hamile kaldığımdaki halsizliğim geri geldi yataktan kalkasım yok. Sizce normal mi yoksa piskolojim mi bozuluyor🤭 Bu arada 37+6dayım🐥