Esra25_ git canım olsun bende 40.haftamda ağrım normal doğum sandım vardi deli gibi çektim dişlerimi sika sika ama ne acilmam oldu ne acilmam oldu ne suyum geldi nede nisan gitrigjmdede zaten suyum solda bitmişti bile acil sezeryan oldum riske binmistik artık 40.hafta cok zor bir hafta aman dikkat et bekleme git normalde olmuyorsa olmuyor sezeraynda sonuçta bir mucize hayırlısı olsun sadece illa normal olacak diye birşey yok ben çektiğim sancıları aglamalarimj bilirim gece yarilarina kadar hastanelerde ama olmadı erteleme en ufak şeyde olsa git sağlıkla kavuşursun inşallah 🙏🏻🙏🏻❤