Endiselianne20 Kızlar çoğu insanda omurilikte kemik eğriliği varmış peki bu durumda spinal sezeryan olup sikinti yasayan veya yaşamayan varmı cok kararsız bir durum
Turtaliblog Endiselianne20 Bende de var canım eğrilik. Skolyoz diye geçiyor adı. Şurada bekleyeyim merak ettiğim bir konuydu 😞
nazeninhanim Endiselianne20 benimde skolyozum var, ileri derecede değil fakat doğumla alakalı birşey bilmiyorum ama ileriki haftalarda kiloda aldıkça çok daha belli oluyor sırt ağrıları
Seva_sevaaaa Endiselianne20 bendede var beni küçükken annem doktora götürmüştü o zaman doktor demiştiki evlenince normal doğum asla yapma belin dahada eğilir. Bakınca belli olmuyor ama tomografide baya eğri