Merhaba anneler. Bugün 8 haftalık boş gebelikten dolayı kürtaj oldum. Size bu süreci anlatmak isterim. Aslında zorlu büyük imtihanlı bir süreç. Kanamanın başlaması için bie gün önceden doktor dil altı ve vajina ilacı veriyor. Bunu kullandım yarım saat sonra doğum sancısı kadar geçmeyen bie acı çıktı. Saat sabah 5’e kadar devam etti sonra uyudum iki saat sonra uyandım birdaha sancı ve kanama olmaya başladı. Hemen hastaneye gittik hazırlandım damar yolu açıldı serum verildi ve sonra ameliyathaneye gittim. Genel anestezi verdiler 20 dakika sürdü çıktığımda ağrım çoktu ağrı Kesici yapıldı hemen . Çıkınca çok kötü bir duygu vardı içimde. Annelik duygusunu içimden sökmüşlerdi sanki cok acı. Büütün işlemler bitti aradan 3-4 saat geçti birşey yemek yasaktı sonra ilaçlar yazıldı taburcu oldum. Bacaklarımda ağrı ve tutmama gibi durumlar oldu. Şu an 12 saat geçti hala var.
narkoz ve ağrı kesicilerin etkisi geçti acılarım yine başladı kanamam da doktorun verdiği ilaçları aldım hemen , toparlandım biraz psikolojik olarak beden olarak çok acı çektim çekiyorum da ama herşey bir imtihandır🌺 doktorum 15 gün ilişki yok dedi sonradan ne zaman istersen yine çocuğun olur dedi her zorluğun bir kolaylığı, her hayatın da bir imtihanı vardı elhamdulillah bu şekildeydi. Boş gebeliği olan anneler korkmasın acının boyutu süreci herkeste değişir benim yaşım 21 çok hassas bi vücudum oldugu için acıyı derinden hissettim Allah inşallah böyle bir imtihanla ve acıyla hiçbir anneyi sınamasın. Amin❤️