Kızlar 39+6 yim. Yarım saat önce uykumdan adet sancısıyla uyandım. Dayanilmayacak siddette degil ama normalde hiç agrim olmadığı icin biraz rahatsız etti. Aldırmadım uyumak istedim ama birazda heyecanlandim acaba mi dedim. Kalktım salona geçtim uzanıyorum agrilar gittikçe artmaya başladı ama düzenli olarak gelen bi sancim yok. Nişanım filan da gelmedi. Uykumda kaçtı zaten. Bi duşa girsem mi diye düşünüyorum