Cesurun_annesi Cansuhazal ishal doğum belirtisi derler doğum başlıyor olabilir sakin kal sancılarını takip et bence şimdiden gözün Aydın inşallah sorunsuz ve rahat bir süreç yaşarsın
Karacabay Cansuhazal cnm dun bnmde ne nisanın geldi ne suyum öğlen 4te hafif hafif düzensiz başlayan sancikar ve gece 4bucukta doguma alindim
ecembugra53 Cansuhazal sancılarını takip et canm bebeğin hareketlerini kontrol et sancın 5 dak altına düşerse git
Zynbgvn 39+6 yim bende az önce kasiklarimda adet agrisiyla uyandım ama düzenli bisey yok uyuyamadım geri birazda heyecan yaptım insallah benimde doğum başlıyordur nişanım filan gelmedi henüz
Cesurun_annesi Zynbgvn nişan her zaman gelmiyormuş zaten olabilir inşallah kavuşursunuz sağlıkla bende 38+1 im sabırsızlıkla bekliyorum 🤗