Edahakaneylul Kızlar 2. Gebeliğim ve 2. Gebelikte dahaa erken hissedilir bebeğin hareketi diyolar siz kaçıncı haftada hissettiniz?
MystryYYy Edahakaneylul bende ikinci gebelgmn15. Haftadan snra hissetmeye basladim ilkini 17 de hissetmiştim
Asude967 Kişiden kişiye bebekten bebeğe değişiyor benim üçüncü gebeliğim üçüde erkek bn 15 haftalık hissettim üçünüde
Nasippp MystryYYy bende 16 haftalık oldum ama hissetmek istiyorum artık bu haftadan sora başlar mı ki ya korkuyorum ya bişey olduysa en azından hareketlerinden takip ederim 🥺
MystryYYy Nasippp cnm herkesin degisiyor benim teyzeminde 2. Gebeligi o 17 de net hissetmeye basladi.