n23 çok geçmiş olsun canım,rabbim sabrını versin inşallah.ben de yaşadım bunu,ne acı ne ağrı hissetmedim,zaten o kadar ağlamıştım ki başka biley hissedemedim😔 1 hafta raporuydun yattım dinlendim genelde,ayağını sıcak tut,çünkü bu süreç hassas diyolar,allah korusun üşütürsen büyük sorunlar olabiliyormuş.3 ay bebek önermedi doktor,zaten kendimi toparlamam lazım diye bekledik biraz.şükür şimdi tekrar hamileyim.sıkma canını,cennette şefaatçin olsun inşallah🙏