SKeser2728 Sabah uyandığınızda rahat gerilebiliyormuşsunuz ben korkuyorum biri olcak diye fikir verir misiniz napmalıyım
Hnfesin SKeser2728 kollarımı kaldırmadan sadece ayaklarımla geriniyorum. Uzanmak iyi değil ya sonuçta kolları kaldırıp kuvvet uyguluyorz daha çok açıyoruz yukarı doğru bişey olur diye bende yapamıyorm açıkcası
pitircik2021 SKeser2728 bende dikkat etmeye çalışıyorum. Önce ayaklarımı geriyorum kollarım aşağıda oluyor. Sonra kollarımı ve belimi geriyorum ama sağa ve sola doğru geriyorum yukarıya değil. Biraz rahatlatıyor yani.
bebisloading SKeser2728 kolları kaldırıp ayakları da parmak ucuna durabilirsiniz. Ayak ucunda durduğunuzda nefes alıp, indiğinizdi kollar da aşağı oluyor ve nefes veriyorsunuz. Fizyoterapist bu şekilde yaptırmıştı, ben çok rahatlıyorum böyle.