Selin-1919 Şafak sayanlar benim son 25 günüm sizlerin 2. Gebelik olup şafaklarınız kaç?? Doğumlarınız nasıl oldu ikinciler kolay olur derler tecrübeli olanlar paylaşabilir mi ☺️☺️
yaseminyasemin Selin-1919 29 günüm kaldı kısmetse inşallah ilk doğumum normaldi ve olabildiğince iyiydi ama bu sefer o kadar iyi olırmu bilmiyorum 🤷🏻♀️