kubra_c Merhaba anneler daha önce başına gebeliğin her hangi bir haftasında ultrasonda görülmeyen ve doktorun sebebini açıklayamadığı kanama gelen var mı?
Merve2016 Ben ilk gebeliğim de 16 hafta da falandı sanırım bir anda tuvalette kan boşaldı doktora gittim hiç bir sorun yok dedi sonra bir daha da gelmedi bir sorun olmadı
kubra_c Merve2016 ben de şuan 15+1 ‘im sürekli az az devam eden bir kanama söz konusu önceden sebebi belliydi şimdi oda belli değil. Gerçekten ilginç ama bir şey olmaması çok iyi sizin adınıza 🌸
Merve2016 kubra_c doktor sorun yok dediyse korkmayın ne kadar doğru bilmiyorum ama bizde yaşlılar hamilelikte kanamalı olan bebek güzel olur derler 🤷🏻♀️insAllah sorunsuz atlatırsınız sizde 🤲🏻