birprensesvebirprensannesi Gebelik testinde T kısmında ışıkta bakınca beyaz bir çizgi var hamilelik varmıdır?
Mere birprensesvebirprensannesi bende 1 ayda kac test yaptigimi hatirlamiyorum cok seyle karsilastim hayalet cizgiyle bozuk testlerle eger normalde gorunmuyor ve isikta gorunuyorsa 1 hafta sonra tekrar yap diye oneririm
birprensesvebirprensannesi Kygmr aslında fotoğrafı var atmak istiyorum ama nasıl paylaşılıyor hala çözemedim
birprensesvebirprensannesi Kygmr https://photos.app.goo.gl/Ezhxw6wPrQjDXhQ3A Sizinki de bu şekilde miydi?
Mere birprensesvebirprensannesi regli gunun gecti mi peki yoksa daha var mi cunku bu testlerde regli gunu gectikte. Sonra dogru yanit verir ama erken Gebelik testleri 6 gun onceden dogru yanit veriyor ben 6 gun onceden yapmistm pozitif cikmisti
birprensesvebirprensannesi Mere daha var aceleci davranıyorum sanırım 2 ay önce bebeğimi kaybettim 32. Haftamda ve içimde çok fazla acı var evlat özlemi var o yüzden sabırsızlanıyorum sanırım 12 gün var adetime
Mere birprensesvebirprensannesi yani seni cok iyi anliyorum elimden gebelik testi dusmuyordu benimde allahima cok sukur ki aratmadan verdii allah sana da nasip eder insallah saglikla gelsin gelen 😇
birprensesvebirprensannesi Mere Amin Allah razı olsun şimdi bu teste göre beyaz cizgi niye oldu testin kendisinde mi var yada ben öyle görmek istediğim için mi sizce?
Mere birprensesvebirprensannesi benimde boyleydi ama negatif demek bu ovulasyon gunlerini takip ediyor musun ben takip etmistim
birprensesvebirprensannesi Mere Hayır ben yeni doğum yaptım 2 ay oldu en son işte 4 Ekim’de adet oldum öyle o yüzden takip edemiyorum şuanda