Lamia65 Oykuaygun Hala anlamış değilim normal doğum neden bu kadar pahalı. Sonuçta ıkınan doğuran biziz🙄
Gamze9435 Oykuaygun ben ümran hanima gidiyorum 3 ay oldu bu hastaneye geceli bana 3000 bin demisti dogum icin fiyat baya yukselmis ne var peki dogum paketin icinde bnmde bidaki hafta kontorulum var konusmam gerek fiyati tesekurler bu arada
Oykuaygun Lamia65 çünkü sezaryen daha kolay geliyor kes al, e gün de veriyorlar 🤷🏻♀️ normalde öyle değil bebiş ne zaman gelirse sabahın körü gecenin yarısı doktoru çağırıyorsun birde 🤭
Yildizorak Istanbulda sezeryan pahallı normal doğum uygun 2200 sezerya bnm yapacağım hastanede 1100 normal doğum
Oykuaygun Gamze9435 fotoğraf çekimi 5 poz, refakatçi, yemek, 1 gün kalma +1 gün daha kalırsan 700 TL alıyorlarmış