Damlaayz04 llk zamanlar zor olmadi zatrn 3 haftada bir gidiyrodum sira oliyordu sıra bulamazsanda sabah gidiyorum onun hastası olduğum için rica ediyorum veriyor sıra ama kendi veriyor sekreterler yapmıyor asla bide randevusuz 10 kişi alıyorsa sabah ricayla 10 kişi daha aliyor şahit oldum bu duruma bekliyor herkes kapısında 9 da gelince veriyor herkese kıyamıyor o yüzden ben çok seviyorum hem işini severek yapıyor hemde çok güler yüzlü 😊😊