Azrabetulunannesi Kızlar merhaba ankara şehir hastanesine giden var mı hangi doktorlar daha iyi ya da size nasılları denk geldi isim hatırlamayan tarif de edebilir tanırım
MihricanA Azrabetulunannesi Müslüme Aslı Gürün diye bir doktor var o çok tatlıydı anlatıyordu herşeyi genelde Necati hoca tercih ediliyor o da randevu bulunabilirse ben daha bulamadim😂
Meriwa Azrabetulunannesi necati hoca cok iyidir bide funda arpacıdan tuba memur dan memnun olduklarını duydum canm
tbmn Azrabetulunannesi Bende şehir hastanesine gidiyorum muayenelerime ve doğumumu da orada yapmayı düşünüyorum. Necati beyden çok memnun herkes gitmedim ama randevu alması zor olduğu için gidemiyorum ona 😅 ama Fatma Salih diye bir doktor var kesinlikle tavsiye ederim ona gidiyorum çok ilgili ve alakalı bir doktordur kendisi 😉
Asi_0658 ben necati hoca takipliyim evet randevu bulmak zor ama e nabizdan yada mhrs ile randevu alıyorum ay başında bulabilirsiniz randevu