Kizlar tam 1 yil oldu pco var bide prolaktinm yuksekti 3 aydr düştü prolaktinm ama hala gebelik yok sanirim polikistik over var diye. Onumuzdeki hafta esimle yeni bi doktor kesfettik Oraya gideceğiz ben direk klomen ve catlatma iğmesi kullansam uygun olur mu desem? Erken bulur mu doktor? Sizler kacınci ayinizda yada yilinizda kullandiniz?