Kumsalada1 her ne olursa olsun çocuğa isim koymak sizin hakkınız. Gidip kafasına göre koydu diyelim hakim hakkı anneye tanıyor. Ve siz ne işim isterseniz onu koyabiliyorsunuz. Kanunlarda böyle. Eşinizle konuşun ama helal olsun eşiniz tarafından birinin adını koymayı kabul etmişsiniz. Ben kesinlikle istemezdim. Herşeyi eşinizin eline vermeyin ipleri biraz kendinizde tutun. O kadar taşıyorsunuz karnınızda bi sürü sağlık sorunu doğum sonrası da cabası. Eşiniz sadece fikrini bildirebilir size. Siz kabul edersiniz etmezsiniz o sana kalmış. Bence kararlı ol. Dik dur