Cansiin bende günde 4.5 kez çıkıyorum. Bir ara da zorlanma olmuştu. Kabız degildim ama. Sordum doktoruma. Sayısı önemli degil yaparken zorlanıyorsan ıkınıyorsan bunu biz pek istemiyoruz şurup vereyim demişti. Yani zorlanmadan yapıyorsanız sıkıntı yok. Ama zorlanıyorsanız doktorunuza sorun bence.