İkili testim temiz ve her şey yolundaydı, bir muayenede doktorum (perinatolog) kalpte 2 tane parlak odak gördüğünü söyledi. Detaylı ultrasonda şehir değişikliği sebebiyle başka doktora gittim ve o da evet odaklar var ama bir şey ifade etmiyor dedi. Rahatlattı beni. Çok şükür 30lu haftalarda kaybolmuştu iki odak da. 38deyiz şimdi doğumu bekliyoruz. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙏🏻