Yildizorak Merhaba. 34+4 deyim ben de. Sağda böbrek büyümesi solda 4mm böbrek taşım çıktı.😔 30 yaşındayım ve böbreklerim ile ilgili hiç bir problemim olmamıştı bugüne kadar üstelik. Böbrek büyümesi gebelikte çok sık yaşanan bir durummuş ve gebelik sonrası düzeliyormuş o yüzden korkma. Ben taştan çok korkuyorum çünkü birkaç gündür ciddi ağrı yapıyor. Umarım sıkıntısız atlarım 🙏