Aysetugbak Doğum yapan annelerimiz 🌹 Planlı Doğum yapıp yani ( sezeryan ) doktorunuzla nasıl konuşp karar verdiniz ve kaç haftalıkken doğum gerçekleşti bilgilendirirmisiniz 🌷
Haticeyildiz Aysetugbak ben daha dogum yapmadim ama sezaryen olucak ben 24.haftada konustum sezaryen istedigimi soyledim normal yapabilriz dedi ama ben istemedim 39.haftada yapicaz
BurcuMenderes Aysetugbak ben 38+5te sezeryan oldum Dr ile konuştum planladık.salı günüde ameliyata girdim.bende çok korkuyordum ama korkulacak birşey yok.spinal anestezi oldum herhangi bir olumsuz birşey yaşamadım.ipne yapılırken bile duymadım.bana herşeyi hissedeceksin dokunmaları bebeğin alınışı falan ama acı olmayacak korkma panikleme dediler ben hiç birini hissetmedim.sadece bebeği çıkarmak için yukarıdan basıyorlar onu hissediyorsun o kadar.tek olumsuzluk yaşadığım şey o gün anestezi etkisi geçince kesi yerimde ağrı oldu.yürümekte oturup kalkmak ve yatmakta zorlandım.dedim eyvah eskisi gibi olamayacağım.ertesi sabah bir kalktım hiç birşeyim kalmamış.şimdi prensesimle yarılamıyoruz.allah sizede hayırlı doğumlar nasip etsin.
GoncaSevgiliz Aysetugbak benim 40+4 de sezeryan oldum ağrılarım var o yüzden daha bebişimle çok ilgilenemiyorum bile sütüm de az elimden geleni yapıyorum ama inşallah olur kızlar dua edin bana 🙏🏻
AliAysenurBuzdemir Bizim aniden oldu belden uyusturmalı korkcak hiç bişey yok iki saat sonra ayaga kalktım ertesi gün baya hastanede gezdim iki gün sonra eve geldiğimde temizlik yapıyodum korkmayın kızlar
Nhrdrn85 Tam 38 de olucam, dr 38+3 demisti ama 12.12 istedigim icin bikac gun erken olucak, 38 +0 itibariyle sezaryen yapiliyor planli ise.bebegin gelisimi de onemli tabiki takip yapilip belirleniyor.
Aysetugbak Nhrdrn85 Bende sanırım sezeryan istiyorum şuan 31 haftalık hamileyim 1 hafta önden de gidiyor doktorumla 2 hafta sonra muayenm var
AliAysenurBuzdemir merveonl evet canım agrısız genel anestezi de ayılmak cok zor ve sonradan agrısı da oluyo
Haticeyildiz Aysetugbak tabiki benim icin onemi yok saglikla insallah hepimizin evladini bagislasin allahim