Busragozer Kızlar 37+3 um sancım fazla yok ama bebeğim aşırı kasılıyor ve toplanıyor. Sümüksü mukuslu akıntı geliyor birde internette okudum nişan bazen renksiz de geliyor olabilirmiş. Sancısız 3 cm açıklığım vardı doğum başlıyor mu acaba ,?
Serpil34 Busragozer benimde sancım yok nişanım da gelmedi ama kasılma toplanma bendede oluyo sancın yoksa sıkıntı yok bence
KbraAkyol Busragozer bence henüz değil bende 37 deyim ama ilk çocuğum normal doğum nişan geldikten sonra yavas yavas adet sancısı gibi sancılarım oldu sonra hızlandı hiç geçmedi toplanma olayı oluyor yerleri daraldığı için vajinaya baskıda çok oluyor
Yarim_Kilo_Kiyma Busragozer Sizin önceden mi açıklığınız vardı ? Aynı haftadayız benimde bugün bir garip az hareket etti ve çok toplanıyor. Allahtan yarın muayene günümüz
Gonca2535 Busragozer bende de olmuştu erken haftalarda doktorum nişan kanlı olur dedi gerçekten nişan değilmiş 4 hafta geçti doğum yaklaştıkça yalancı sancılarda artıyor🤦🏻♀️
Serpil34 Busragozer nişan gelmesinden korkmayın diyorlar ama bilemedim sancın yoksa suyun gelmediyse sıkıntı yoktur heralde cnm
Busragozer Serpil34 yok daha gelmedi suyum ara ara sancım oluyo ama öyle çok değil teşekkür ederim canım
bsrkn benim bugün pembe leke şeklinde biraz akintim oldum.doktoruma haber verdim yarın da kontrolümüz var zaten ama böyle bi durum var ne yapayım diye. hastaneye gel nst cekil bi bakalım dedi.nst cekildi sancı vs yok çok şükür açılma var mı diye baktılar o da yok çok şükür. geri geldik eve yarında rutin kontrol inseallah
bsrkn benim de tam 37+0 bu arada. ama biraz geriden gelior benim bebiş geçen hafta 2400 grm dı.sizlerin bebişler ne durumda acaba kilo olarak
Sevgisena_54 Busragozer benimde 37 . Hafta yarın çatı muayenem var. Aynı yazıyı bende internette okudum renksiz akıntıda nişan olabilir diye. Benimde baya akıntim var. Kasik bel bölgemde ağrılarım oluyor bilemedim🤷♀️
Busragozer Sevgisena_54 benimde aynı öyle işte anlatamıyorum sanırım normal olmayan doğum belirtileri bizi buldu 😂
bsrkn Sevgisena_54 yani benim kız cok minikde sayılmaz sanirim 🙄 sag salım kucağımiza alalım inşalalh:))
Sevgisena_54 Busragozer anlamış diilim bende bi de ilk anlamıyorum ki ne beyin belirtisi 🙄 tam bacak arası kasıklarına giriyor sürekli ağrılar bi bakıyorum belime bi bakıyorum tam alttan alttan bi bakıyorum karnım kasılıyor😃😅