Denis19 Ilk gebeliğin olduğu için hareketlerini pek anlamıyorum 17 haftaligim bazen böyle bişey akar gibi oluyo karnimdan o mu acaba her hissettigimde dua okuyorum salavat getiriyorum sizce bu bebek mi yoksa bagirsaklarim mi 🤗