baby0615 Merhabalar, koltuk altında şişlik olarak başlayan gittikçe büyüyen bir dokunuz oldu mu? Bana aksesuar meme teşhisi kondu. Doğumdan sonra süt bile gelebilirmiş. Daha önce yaşamış veya yaşayan varsa bilgilendirme yapabilir misiniz?
Kesosmom baby0615 bu konudan çok muzdaribim bazen agrı bile yapıyor oradaki etler beni çok rahatsız ediyor kilodan mı acaba diyorum ama zayıf olduğum zamanda bardı benim demekki yapıdan ama süt nerden gelicek onu anlayamadım ucu yokki???
Tlyaltnts baby0615 geçmiş olsun ben yaşamadım ama basit bir operasyon ile alınıyor plastik cerrahiye gittiniz mi
Seyma-Liva baby0615 benimde aynı şekilde sadece sol kolumun altında var gebelikten ve emzirmeden sonra geçer dedi doktorum geçmezse aldırılabiliyormuş çok ağrı yapıyor maalesef
baby0615 Kesosmom hamilelik öncesi de var mıydı? Eğer varsa sizinki aksesuar meme olmayabilir. Süt ter gibi gelecekmiş yani ter bezlerinden. Bu da daha büyük sıkıntı yaratacağını çünkü gögüs gibi kontrol edemeyeceğimi söylüyor. 😞
baby0615 Tlyaltnts meme cerrahına gösterdim evet alınabiliyormuş fakat hamilelik ve emzirme süreci bittikten sonra.
baby0615 Seyma-Liva bana meme cerrahı geçmeyeceğini et sarkıntısı şeklinde kalacağını emzirmeden sonra alınabileceğini söyledi. 😞