Bgmbgm Gizemre1010 memleketim Balıkesir cnm şuan eşimin işi dolayısıyla başka yerdeyim blkde Alaattin beye gidio bütün hamiş arkadaşlarım
Nur1234 Gizemre1010 Ben de balıkesir liyim ama tayinden dolayı tekirdağ corludayim gurbetlik çok zor cokk 😔çok ozledim
EmineeMirayy95 Ben balıkesir merkezde yaşıyorum eşimin gorevinden dolayi. Devlet hastanesi ne Altuğ bey e gidiyorum gayet memnunum. Sevgi hastanesine daha once gttim memnun kalmadim. Ama altug beyden cok memnunum
Gizemre1010 EmineeMirayy95 bende merkezdeyim sevgi hastanesine gittim ama gerçekten bende memnun kalmadım Şehir hastanesine geldim Mehmet Şirvancı var dediler bazıları iyi olmadığını söyledi ama şimdilik bundayım Altuğ beyi bende duymuştum
Hannah Gizemre1010 ben de Balıkesirliyim ama yurt dışında yaşıyorum şu an benim de tanıdıklarım hep sevgi hastanesine gidiyorlar bi de Sevcan hanım var muayenehanesi çarşıda. Off çok özledim memleketimi yaa ☹
EsraKaraglTopu Bende balikesirlyim ama görevim dolayisiyla yozgattaym aladdin beyi duyuyorum herkesten
EmineeMirayy95 Gizemre1010 o doktoruda duymustum bikac kişiden iyi olduğunu.ama hic gitmedim. En bilgili olarak gordugum tanıdığım bildiğim altug bey oldugu icin ona gdiyorum. Ve hastasida cok 15 gun onceden bile zor randevu alınıyor. Tum arkdaşlarım altuğ bey e gdiyor. Cok yogun olmasina ragmen cok guzel ilgileniyor