Minikkus00 Papatya-00 1530/416 yaptığımda tam 3.67 kat artmış oluyor canım. Hani bu her zaman 3 kat mi artacak anlamı taşıyor mesela 1530 dan sonra belki 2 kat artmış olabilir mi😂
Papatya-00 Minikkus00 canım ben yanlış yazdım 2 kat olacaktı 21 ekimde 1530 ise bugün 2.gün oluyor bugün en az X 2 olmalı yani bugün 3000 lere çıkmalı beta
Minikkus00 Papatya-00 anladım canım peki beta.kac olunca normal USG ile görürüm keseyi ?😌 Bide canım benimki değerim iyi mi geç döllenme mi oluyor sence
Papatya-00 Minikkus00 beta her bünyeye göre değişen bişey rakamları kıyaslamak yanlış olur saglıklı bi gebelik için 2 kat artış olmalı örneğin benim sat 14 eylül dü en son betama 14 ekimde baktırdım ve 6000 lerdeydi
Papatya-00 Minikkus00 3000 leri gördüğünde normal ultrasonla görürsün bence geç döllenmede olmuş olabilir emin olmamakla birlikte
Sehertass Ebruakcetin benim adetim geçmemişti 1 gün vardı test yaptım çift çıktı kan verdim 99.5 çıkmıştı
Sehertass Minikkus00 bende şuan 5+5 im salı günü gidicem 6 haftalık oluyo ozamana görünür galiba kese
Papatya-00 Sehertass tabi çok rahat görünür hemde bende salı günü gitcem bebegi görebilme ihtimalimiz varmış hatta siz hem kese hemde bebegi görebilirsiniz inşallah bende öyle umut ediyorum 🥰
Aylinizm Minikkus00 sağol canım benim seninde hayırlı olsun bugün bir belirtim yok ama iki üç gün önce hafif kramplar bel ağrısı vardı bir de karnıma iğne batması gibi bir şey oluyordu aynı yerde belimdede batıyordu bi de şişkinlik var