Balkuzu01 Ayağa kalktığımda belim ağrıyordu doğrulamadım ve bacaklarimin üst icleri kramp gibi ağrı oldu doğum belirtisi mi acaba
Nrgsalp Balkuzu01 valla dogum öle kısa sürede olan bisey değil yada sadece kraplarla olmuyor .onlar kasılma falan dr ara ara olur. Dogum yaklaşınca anlamamiz imkansz
Ferhaykoo Balkuzu01 benimde öyle sancılarım da artmaya başladı sancıların düzenini takip edelim bi bakalım
Balkuzu01 Momster şancı değil bel ve sırt ağrısı oldu Bacaklarimin üst iç kısmı kasildi kramp girdi sanki adim atamadim