Zeysal canım benim de erken başladı sancılarım, 22haftalıkken doktorum yatış verdi serumlar ilaçlar. Taburcu olduğumdan beri nidicart kullanıyorum, sancısı olana önlemek için genelde bunu veriyorlar. Salı günü gittim yine sancım çıkıyor nstde. Bol su içip yatacaksın kesinlikle hareket yok diyor doktorum. Yarın 25 oluyorum ben de.
Kimi doktor çok önemsemiyor olabilir gözüyle bakıyor bilmiyorum ki şaştım vallahi ben de. Karnımda gaz olsa sert olsa, sancım mı var diyorum psikolojim mahvoldu.