Edtu94- aynı bni anlatmışsınız benim bide bel fıtığım var daha da çok zorlanıyorum oysa daha Bn 32+1 günlük hamileyim ama yaklaşık bir aydır bu agrılar var bnde at kestane kremi sürüyorum o bni rahatlatıyor ve çok güzel bir uyku yapıyor sürekli süremiyorum. Belime ne olur ne olmaz diye dayınılmayacak olduğu zaman sürüyorum Rabbim yardımcımız olsun iki ay daha sıkarız dişimizi çoğul geçti çok küşür 🤲